Dobre praktyki SEO

Wiele osób, które długo pracują w branży seo stara się na własną rękę obalać mity związane z pozycjonowaniem stron. Mimo to ciągle jest jeszcze wiele agencji, które proponują szybkie efekty w krótkim czasie tym samym narażając strony swoich klientów na filtr.

  • Przede wszystkim pozycjonowanie strony wymaga czasu. Jednak w momencie, kiedy już uzyska się pożądane efekty, bardzo często charakteryzują się one sporą stabilnością.

  • Proces pozycjonowania nie kończy się po pierwszych miesiącach pracy. Wówczas trzeba poświęcić sporo czasu na to, aby wypracować efekty, ale strona musi być także wzmacniania przez kolejne miesiące przez cały okres trwania umowy.

  • Wokół każdej strony należy zbudować odpowiednią strategię promocji, która będzie uwzględniała zarówno zmiany optymalizacyjne w jej wnętrzu, jak i również strategie linkowania na różnego rodzaju stronach, serwisach i portalach tematycznych.

  • Równie ważna jest także etyka biznesu, czyli uczciwe zliczanie pozycji i raportowanie klientowi efektów, zwłaszcza w sytuacji, kiedy proponuje się system rozliczeń za uzyskane efekty.