Wartościowe zaplecze w SEO

Bardzo wiele firm, które w profesjonalny sposób świadczą pozycjonowanie stron decyduje się na posiadanie własnego zaplecza, a więc pewnej sieci domen, na których umieszczane są odnośniki do stron klientów.

  • Budowa zaplecza pod pozycjonowanie stron wymaga czasu i sporego nakładu pracy. Trzeba także wziąć pod uwagę fakt, że domeny muszą być gdzieś zaparkowane, a ich utrzymanie to także pewien dodatkowy koszt. Należy także stawiać na dywersyfikację zaplecza i systematycznie wzmacniać domeny, aby były wartościowe. Jednym słowem- budowa własnego zaplecza to pewna inwestycja. Firmy zajmujące się pozycjonowanie powinny postawić nie jak ilość, ale na jakość. Promowanie wartościowego zaplecza spowoduje wzrost pozycji stron.

  • Czy wobec tego można pozycjonować bez własnych stron, które są wykorzystywane jako powierzchnia reklamowa? Część pozycjonerów uważa, że w sieci jest tak wiele miejsc do linkowania, że można poradzić sobie bez tego, szczególnie jeśli pozycjonowane frazy nie są aż tak trudne i konkurencyjne.